Klantenservice
1 Adres
1.1 Contact

Leathercity.nl
(tegenover de Kruidvat)

Nieuwsteeg 35
1621 EC Hoorn

0684718789
info@leathercityhoorn.nl
1.2 Openingstijden

Telefonisch bereikbaar op:
0684718789

Onze telefonische klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 10:00 tot 17:00

Onze winkel in Hoorn is geopend op de volgende dagen en tijden;

MA 13.00:18.00

DI,WO,VR  10.00:18.00

DO 10.00:21.00

ZA van 10.00 tot 17.00

Zondag: Gesloten
 

2 Verzenden
2.1 Product levering

Alle leveringen worden verstuurd via GLS.

Indien uw bestelling wordt verwerkt als 'partijenpost' ontvangt u géén Track & Trace code.


Als we een track & trace code verkrijgen, ontvangt u een e-mail met het Track & Trace code.

Gelieve 24 uur te wachten, voordat u zich richt tot onze klantenservice.


Alle bestellingen worden zo snel mogelijk verstuurd meestal binnen 7 werkdagen afhankelijk van de voorraad.


Wij zullen u tijdens uw bestelling op de hoogte houden van de status.

2.2 Verzendkosten.
Boven 100 euro Gratis!
3 Omruilen&Retourneren
3.1 Omruilen


Jassen en accessoires kunt u binnen 14 dagen na ontvangst omruilen voor een andere maat of model.

Omruilen dient u aan te vragen via het ticket systeem in uw account. Vermeld hier de maat en model

die u wilt hebben. De support afdeling neemt dan binnen 48 uur contact met u op.


De verzendkosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant.


3.2 Retourneren


Jassen en accessoires kunt u alleen retourneren als u dit eerst via het ticket systeem aanvraagt in uw account en hierbij de reden omschrijft. De support afdeling neemt dan binnen 48 uur contact met u op nadat uw verzoek beoordeelt is.

U kunt uw producten na beoordeling van de support afdeling retourneren naar het volgende adres :

Leathercity.nl
t.a.v. Retour
Nieuwsteeg 35
1621 EC Hoorn


( VERMELD ALTIJD UW ORDERNUMMER, OF STUUR DE PAKBON MEE TERUG )

Indien uw product beschadigd is of dat u het verkeerde product heeft gekregen, kunt u gratis uw product opsturen via ons antwoordnummer. Hiervoor betaald u eenmalig verzendkosten, deze worden achteraf vergoed. (Vermeld uw naam en rekeningnummer op de pakbon).


Heeft u nog vragen ? bel ons dan op het volgende nummer 0684718789.

 ‘’De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.’’

Neem contact op
* Verplichte velden