Verzenden & retourneren

Verzendingen

 

Alle leveringen in Nederland, België en Duitsland worden verstuurd via GLS post en paketten.

Indien uw bestelling wordt verwerkt als 'partijenpost' ontvangt u géén Track & Trace code.


Als we een track & trace code verkrijgen, ontvangt u een e-mail met het Track & Trace code.

U kunt deze code gebruiken om uw pakkette traceren op www.gls-info.nl

Gelieve 24 uur te wachten, voordat u zich richt tot onze klantenservice.

 

Alle bestellingen worden zo snel mogelijk verstuurd meestal binnen 7 werkdagen afhankelijk van de voorraad.

Bij een bestelling onder het bedrag van 100 euro worden de verzendkosten in rekening gebracht. 

Wij zullen u tijdens uw bestelling op de hoogte houden van de status.

 

Omruilen

 

Jassen en accessoires kunt u binnen 14 dagen na ontvangst omruilen voor een andere maat of model.

 

Omruilen dient u aan te vragen via het ticket systeem in uw account. Vermeld hier de maat en model

die u wilt hebben. De support afdeling neemt dan binnen 48 uur contact met u op.

 

De verzendkosten voor het omruilen en retourneren zijn voor rekening van de klant.

 

U kunt uw producten omruilen door middel van deze naar het volgende adres te versturen :

 

Leathercity.nl
t.a.v. Omruilen
Nieuwsteeg 35
1621 EC Hoorn

( VERMELD ALTIJD UW ORDERNUMMER, OF STUUR DE PAKBON MEE TERUG )

Retourneren

 

Jassen en accessoires kunt u binnen 14 dagen alleen retourneren als u dit eerst via het ticket systeem aanvraagt in uw account en hierbij de reden omschrijft. De support afdeling neemt dan binnen 48 uur contact met u op nadat uw verzoek beoordeelt is. De gedragen jassen of gebruikte accessoires worden niet geretourneerd. 

De verzendkosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant

U kunt uw producten  binnen 14 dagen  retourneren naar het volgende adres :


Leathercity.nl
t.a.v. Retour
Nieuwsteeg 35
1621 EC Hoorn


( VERMELD ALTIJD UW ORDERNUMMER, OF STUUR DE PAKBON MEE TERUG )

Indien uw product beschadigd is of dat u het verkeerde product heeft gekregen, kunt u gratis uw product opsturen. Hiervoor worden er geen extra kosten in rekening gebracht.


Heeft u nog vragen ? bel ons dan op het volgende nummer 0644505449.

 ‘’De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.’’

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »